BNA-Forum

www.hangtilhygge.dk
It is currently 12 May 2025 3:09

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: BNA sommerhustur 2013
PostPosted: 13 Aug 2012 10:39 
Cool story, Bro!

Hej BNA'er

Steff og jeg har snakket om at gentage succesen i Sverige, dog med visse "tilretninger"
Ideén er at leje et sommerhus i Sverige i stil med sidst.
Plads til at sove og lave flødeboller, gerne en stor have, og adgang til en fiskesø/å.

Ændringen skulle så være, at vi fokuserer lidt mere på hyggen og mageligheden (fiskning) end vild druk og billig og nem flødeboller.
Så ud med "de frygtede 24" og ind med eksempelvis vinsmagning.

Vi kan selvfølgelig sagtens stadig have konkurrencer,
men det der med at være totalt smadret fra mandag skulle gerne kunne udskydes lidt :-)

Så nu er spørgsmålet, hvor mange der er tændte på ideén?
Det kommer jo nok til at koste et par tusinde pr. mand...
Der er selvfølgelig ikke bindende tilmeldning. Det er mest et spørgsmål om der er grund til at arbejde videre med ideén...

We never really grow up, we only learn how to act in public.

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2012 12:59 
Dr. Wup Wup

Jeg tror at jeg får svært ved at sælge ideen om at smutte til sverige en uge, men ville være totalt med på at vi lave en 4 dages tur eller noget i den stil. Det snakkede vi også om på et tidspunkt. Ved godt det er svært at leje et sommerhus i 4 dage, men det må dog kunne lade sig gøre på en eller anden måde. Det med hyggen er jeg med på, at der godt må være bedre flødeboller, men jeg ville ikke have noget imod at der er rigeligt med øl.

Prisen afskrækker ikke :-)

Profile  

PostPosted: 14 Aug 2012 13:46 
Bedst i test!

Jeg synes, det lyder som en rigtig god idé! Jeg får nok også svært ved at afsætte en hel uge til det, men fx en lang weekend ville passe godt for mit vedkommende.

Profile  

PostPosted: 15 Aug 2012 9:44 
Cool story, Bro!

En forlænget weekend lyder også fint i mine ører, men der er jo normalt skiftedag om lørdagen, så jeg tror, at det kan blive meget svært at finde et hus fra eks. tors-/fredag til Søn-/mandag...

Men vi kan jo forsøge :-)

We never really grow up, we only learn how to act in public.

Profile  

PostPosted: 16 Aug 2012 8:25 
Wuhu!
Wuhu!

Jeg er frisk på alt op til og med en uge... Jeg prøvede sidste år at finde et sommerhus til en forlænget weekend, men det var faktisk dyre end en weekend... Men vi kunne jo evt. bare leje det fra lørdag til lørdag og så endte komme senere eller smutte før... Eller hvis der var nogen der gerne ville køre på en hel uge kunne de gør det og de andre kunne støde til eller komme senere... :)

:TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT: :BEER: :TIT: :TIT: :TIT: :TIT:

Profile  

PostPosted: 16 Aug 2012 9:54 
Bedst i test!

Enig. Det kan jo sagtens (for mit vedkommende hvertfald) være fra fx lørdag til tirsdag/onsdag.

Profile  

PostPosted: 16 Aug 2012 15:17 
Dr. Wup Wup

Skal det være i Sverige, kunne gi en masse kørsel for få dage... kunne man ikke finde noget i Danmark ved en sø, så der var de samme muligheder men ikke så langt og køre....

Profile  

PostPosted: 16 Aug 2012 15:56 
Wuhu!
Wuhu!

I min optik er det lidt underordnet om vi skal kører 2 3 eller 6 timer... Syns ikke turen til Sverige var så slem sidst...
Personligt vil jeg 1000 gange heller til Sverige. Og specielt hvis det kun skal være få dage, mener jeg da det er endnu vigtigere at finde et rigtig fedt sted ala det vi havde sidst...

Profile  

PostPosted: 30 Aug 2012 14:44 
Farligt affald!

Jeg er stadig mere til fest og ballade-turen, men jeg kan godt se jeg er ved at komme lidt i undertal.. AM:AD:ADS

Det være sagt, så kunne jeg også sagtens være med på en mere moden tur, så hvis det er der stemningen bærer hen af, så lad os kigge på det..
Om det er Sverige eller Danmark er mig ligegyldigt, hvis vi bare finder et godt sted.. Men vil da hellere nøjes med køre 1 time end 6, hvis vi kan finde hvad vi vil ha tættere på.. :)

Det tager en snegl 31år, 333dage, 9 timer og 24minutter om at vandre fra Nordjylland til Spanien i hastigt tempo.

Profile  

PostPosted: 31 Aug 2012 19:56 
BNA wannabe

damn det er længe siden jeg har kigget på forummet :)

Godt jeg kom forbi nu ....!

Hvilket ord er "flødeboller" sat ind for?

Hvis jeg kan skrabe penge sammen er jeg klar på en tur, gerne en forlænget weekend eller måske en uge. Jeg tænker bare at der skal ske noget. Konkurrencer er fint! Det behøves ikke være drukkonkurrencer. Fiskeri er lækker, øl er også lækkert (jeg vil dog hellere smide lidt flere penge i og købe nogle royal/andet bedre mærke end slots). Synes ikke jeg er så klar på slots mere ;)

Kan godt lide at tilmeldingen er ikke er totalt bindende endnu da jeg slet slet ikke kan sige om jeg kan. Men synes det er et godt initiativ! :yeeees:

Det er absurd at tro at videospil påvirker børn......! Hvis f.eks. Pac-Man påvirkede børn i 80erne, ville vi i dag have en masse unge mennesker, der hopper rundt i mørke rum, spiser farvede piller og lytter til monotomt musik......!

Fesen Gewesen!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 1 hour